29,99 zł
Ten e-book powstał z myślą o wszystkich, którzy codziennie stają przed wyzwaniem trudnych klientów.
W środku znajdziesz 7 konkretnych przykładów z naszej praktyki, które często pozostawiają pytanie: Jak najlepiej się zachować?
To praktyczne wskazówki i strategie, które możesz od razu zastosować.
Ten e-book powstał z myślą o wszystkich, którzy codziennie stają przed wyzwaniem trudnych klientów.
W środku znajdziesz 7 konkretnych przykładów z naszej praktyki, które często pozostawiają pytanie: Jak najlepiej się zachować?
To praktyczne wskazówki i strategie, które możesz od razu zastosować.
Oczywiście prawdziwych sytuacji jest znacznie więcej, a możliwości reakcji jeszcze więcej – niestety nie sposób opisać wszystkiego w formie e-booka.
Ten materiał to jednak solidny punkt wyjścia, który pomoże Ci pewniej radzić sobie w trudnych rozmowach.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 1-3 dni roboczych.