Trudny klient – Jak zachować zimną krew w niespodziewanych sytuacjach EBOOK

29,99 

Ten e-book powstał z myślą o wszystkich, którzy codziennie stają przed wyzwaniem trudnych klientów.
W środku znajdziesz 7 konkretnych przykładów z naszej praktyki, które często pozostawiają pytanie: Jak najlepiej się zachować?
To praktyczne wskazówki i strategie, które możesz od razu zastosować.

Masz pytanie dotyczące naszych usług, bądź oferowanych szkoleń?


Napisz do nas!

Skontaktujemy się z Tobą 
w ciągu 1-3 dni roboczych.

Zobacz również

Very Wellness
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.